23 Kasım 2016 Çarşamba

Bize, Hepsinden Ortaya Karışık...Kasım-2016



Eveet...
Bugün de kafama böyle esti; bloga ortaya karışık bir köşe açmaya karar verdim.
Artık haftada 1 mi yazarım, yılda 2 mi bilemiyorum; yalnız sağlam muhabbet döneceği kesin.

- İnci kız' ın Anaokuluna başlaması ile birlikte; hayatıma sınıf annesi diye bir kavram girdi. 

Daha önce, çocukları büyük olan arkadaşlarımın maceralarından aşina olduğum bir kişilikti ama, asıl başıma gelince anladım.

Bizimkinin misal, tatlı çatalı mı ne karışmış başka çocuğa...Ama yani yanlış anlamayın, kaşıkçı elması felan değil; bildiğiniz günlük çatal lan ??! 

Benim kaşığım da matmazele gitmiş. Kadın, ciddi ciddi kaşığın fotoğrafını çekip, sınıf whatsapp grubuna atarak:"Bu kimin?!" tartışmasını başlattı...Kaşığın sahibi çıkınca da; "Piki binim çıtılım nirdi?" kontratağı geldi...2 saat kadar da sürdü bu muhabbet.

Ya var ya...Ben de, bunları dert edebilecek kadar sade bir hayat istiyorum aslında...

- Malumunuz, Hardwired...To Self  Destruct çıktı; çıktığı gibi de tüm boş zamanlarımı esir aldı eksik olmasın. 

Ağır olmamakla birlikte paranoyak bir tipimdir, herkesin aklına gelmeyen detaylar beni kemirir.


"Ulan" dedim, "Spotify'a yarın öbür gün, popçu bir kayyum atarlar da, herif bütün metal içeriği siler atarsa" diye, albümün tüm versiyonlarını indirdim Allah sizi inandırsın.

- Ama birşey diyeyim mi, Spotify da olmasa halimiz nanay idi. Bu yazıyı yazdığım an itibariyle albümün CD ve LP'si halen D&R ' a gelmiş değil. 

Metallica'nın resmi Türkiye ayağı ile birlikte voltran'ı oluşturarak; Twitter'dan kendilerine carlamakla meşgulüz. Bu hafta içi mağazalara geleceğini söylediler en son; artık gelmezse, iyice Panter Emel'e bağlarım diye tahmin ediyorum.

Aslında D&R değil de, direkt dağıtıcı firmayı bulup, onlara höykürmek gerekiyor. Artık gümrükten 1'er 1'er bi çekiyorlar CD'leri ne yapıyorlar, onu bir çözmek lazım. 

İşte Kurumsal Metalci dediğimiz de böyle birşey. İşin gücün içinde, hiçbirşeyi aksatmadan bir de üstüne, "CD nödön hölö gölmödü" şeklinde firmalara da şarlayabiliyorum.

- Durun la, Metallica' dan son 1 anektod daha not almışım.

Eski Fan'lar bilir, Kirk Hammett'in meşhuuur bir siyah yeleği vardır. Yaklaşık 25 yıldır sırtından çıkmayan...( Hatta ekşisözlük'te: Edip Akbayram yeleği diye yazmıştı bir suser )

Yeni albümün kliplerini seyrederken farkettim ki, yeleğin rengi değişmiş, ahan da görsel:


Muhtemelen, bu siyah yelek geyiği, dayının da kulağına kadar gitti. Çareyi, "Müzikhol Kırmızısı" bir model almakta buldu. Yine yelek giydiğini de anlamayalım diye, aynı renklerde bir gömlekle kombinledi...Ama yedik mi; tabi ki hoyur!

- İşler güçler derseniz, çok hayret ederek "çok iyi" derim ( tahtaya vurun la ! ). Yıllarca, mobbing' in en can alıcı örneklerini yaşadığım için, insanın işinden memnun olabilmesi, benim için olağanüstü bir kavramdı zira.

Tam olarak yaralarımı sarabilmiş değilim açıkçası. Halen, o malum eski iş yerine dönmem gerektiğine dair kabuslar görüyorum. ( Bir de ne hikmetse, hep Pazar sabahları ) Bu kabus da, "aslında lise 3'ün henüz bitmediği, derhal işi gücü bırakıp okula dönmemin gerektiği" rüyalardan hemen sonra, 2 numaraya yerleşti.

Bir de geçenlerde, minnak da olsa bir mutfak inşa edildi ofise...Beeyle inox inox gereçler, vay efendim tost makinesi, yok barnak izi birakmayan bulaşık makinesi...İçimdeki yeni gelin Mükerrem hortladı resmen. "Plaza çalışanlarının tatlı telaşı" deyu Feysbuk sayfası açıp, kurdaaaleli sunumlu fotoğraflar ekleyesim geldi; ve fakat durdurdum kendimi.

Sabahın köründe, 2 bardak üst üste çay içmezse, Hulk'a dönüşme tehlikesi mevcut bir insan evladı olarak, tek aşkım Çay Kazanı'na verdim tüm ilgimi...



- Geçtiğimiz ay, "Yallah" deyu, artık kullanmadığım kozmetik malzemelerini temizlemeye koyuldum. Çıkan malzemelerin, kullandıklarımın 2 katı kadar olduğu gerçeğiyle de yüzleşince; kendime derrrrhal bir kozmetik ürün yasağı koydum.

Cumartesi günü de, Watsons' da %40 Maybelline indirimi gördüm; tutup kendime "masraf yapmama" hediyesi olarak, 3. fondötenimi aldım...Evet...Laz'ım ben...

Kasım ayı'nın notları böylecene bitti. Yeni bir ortaya karışık eş-iş-çocuk-müzik-sosyal hayat yazısında görüşünceye kadar, hoşçıkılın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder