17 Kasım 2016 Perşembe

Dinozoring Taym / Eski Yazılar # 4 - Dizilerdeki Gibi Bir Hayat İstiyorum Aga



Dizilerdeki gibi bi hayat istiyorum dediysem mesela :

- Günün 3 öğününde, böyle baştan başa mükellefçe hazırlanmış sofraya ailemle birlikte oturup, hiçbişey yemeden ve konuşmadan: "Sıkıntılı bir şekilde köftemi çatalla dürtüklemek", veya misafirliğe gittiğim evde çaydan 1/3 yudum alıp hemmen: " Bana müsadee" diyip kalkmak, ve en önemlisi bunları yaparken, ev ahalisi / konu komşudan dayak yememek istiyorum.
- Evde kaşına kaşına oturup tv izlerken bile, birazdan cumhurbaşkanlığı resepsiyonuna katılacakmışım gibi grantuvalet giyinik, ful makyajlı, saçlı ve ayakkabılı olmak istiyorum. ( o evin de ultra zengin bir şekilde döşenmiş, ve her daim bilinmeyen güçler tarafından dip köşe temizlenmekte olduğunu da belirtmeme gerek yok heralde )
- Her fırsatta bizi ve birbirilerini çekiştiren ama bir yandan da, her öğünde 45.000 çeşit yemek/meze hazırlama zamanı bulabilen çalışanlardan oluşan bir mutfağımız olsun istiyorum.
- Bir öğle yemeğini yaklaşık 4.5 saatte yediğim,sürekli bön bön bakarak dedikodu yaptığım, efenim patron olmasam da patron kadar yetkimin olduğu -ama pek de bir iş yapmadığım- ve fakat, bir yandan da milyon dolarlık yatırımlara imza attığım, çok pis başarılı olduğum bir görev tanımıyla; kocaaa bir holdingte "çalışmak" istiyorum.
- İletişim araçlarını kullanırken tam bir kot kafalı gibi davranabilmek ve yadırganmamak istiyorum ( örneğin, telefonda mı konuşuyorum: "Nea? Dayım Konya yolu 5. km de kaza mı yaptı? Nea yengemin de cinnet geçirdiğini mi söylüyorsun?", ya da işte, " Kunter'in Nilgün'ü artık sevmediğini mi söylüyorsun??" gibisinden, tüm görüşme detaylarını salakça monologlaştırmak veya mail, mektup, telgraf vb yazarken, yazdıklarımı mal bir ses tonuyla kendi kendime tekrarlamak istiyorum )
- Fon müziği istiyorum arkadaş,foonn ( Kocama: " Elektrik faturasını yatırdın mi canım? " diye sorduğumda mesela, yatırmamışsa: DRRROOIIINNNK diye gitar sesi, hüzünlü birşeyde keman,klarnet, ya da mutlu / komik bi aile tablosunda " tin tiri tintin " diye hemmen kanun ezgisi girsin, darbuka eşlik etsin felan yani blogçuğum...Kocamla romantik anlarımızda da mesela Kıraç aabi mehey mehey diye bağırarak şarkı söyleyebilir...)
- 27 yaşında inatla lise öğrencisi olmak istiyorum.
- Bööle insanların kafasına vururcasına "direkt" ve başarısız bir üslupla sürekli mesajlar vermek istiyorum.


 - İnsanlarla saatlerce -sadece- bakışmak, kimse tarafından deli muamelesi görmemek ve bir de üstüne bu yaptığımdan eşek yüküyle para kazanabilmek istiyorum.
- Kitaptan dizi furyasının ekmeğini ben de yemek istiyorum, seçtiğim eser de Güven-Der'in Geometri kitabı...
- Aslında en çok da, hayatımın belli dönemlerinde bir arada olduğum, çok keyif aldığım insanları ekip halinde yıllaaaarr sonra tekrar toplayıp, muhabbet reytinginin dibine dibine vurmak istiyorum.


29.12.2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder