7 Kasım 2016 Pazartesi

Yedi Kasım İkibin Onaltı

Ha, rahmetli Adnan Şenses dayı'nın müziği bırakıp bırakıp geri dönmesi; ha benim blog açıp açıp kapatmam...

En azından farkındayım ne olduğumun...Ama bu sefer kararlıyım; buraya 10 yılda bir bile yazıyor olsam; komple kapatmayacağım...Hayır bir de yedek de almıyorum doğru düzgün; ziyan olup gidiyor onca emek.

Yine Blog açtım çünkü; buradan başka herhangi bir platformda rahat ve verimli yazamıyorum. Bir yerden sonra illa ki cörtlüyor sistem. Önce dedim "İSTEGRAM" da mı yazsam bişeyler...Ve fakat çok geçmeden, döndüm sadık yarime...

Daha önce yaptığım yanlışlardan ders alarak; çatlasam da, efendime söylüüm gebersem de konsept Blog yapmayacağım aga. Çünkü; iş hayatı bıdı bıdıları haricinde; hiçbir şekilde kurallara, standartlara gelemiyorum. Fenalık basıyor abi...Hele ki Blog ortamlarında; iş rahatlamak için yazmaktan çıkıp, sipariş üzeri birşeyler üretme çabasına dönüşüyor. 

Yani demem o ki, canım o gün ne hakkında yazmak istiyorsa onu yazıp yayınlayacağım. Bu şekilde, bu bilmemkaç bininci Blog sayfamın son ve ömürlü olmasını umut ediyorum. En azından kızım görsün yahu!...

Şimdilik, açılış için bu kadar kelam yeter...Çünkü, kafama böyle esti.

( Sırf, geçmiş dönemlerde yazılarımı -sağolsunlar- beğenip takip eden sevgili dostlarımı: "Didemmmm, tekrar yazmaya başladın da bize niye haber etmedin?!" şeklinde kızdırmamak adına feysbuk ve istegram'dan link paylaşacağım. Ama onun dışında bir atraksiyon düşünmüyorum. Beeyle bildiğin düz,sade Blog olacak işte; abartıp 1 milyoncuya döndürmenin alemi yok )



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder