10 Kasım 2016 Perşembe

Bugünün Payı



...Ara dönem sınavlarıma tamm 15 gün kaldı. Benim, çok ciddi bir şekilde Muhasebe çalışmam gerekiyor ve fakat; yine kaytarmalardayım. Sonum hayrola.



Bugün 10 Kasım malum...İçimde -her yıl olduğu gibi- kar soğuğu keskinliğinde bir hava esiyor. Ama işte güçte, hüngür zangır ağlamamak için tutabildim kendimi. Hele ki bir ana haber bültenleri başlasın; bütün günün fırtınası kopacak...

( bir de benim gözlerim çok hassastır biliyonuz mu...Şimdi ağlarken göz makyajı akacaaak, gözüme kaçacak...Olur da bu sefer enfeksiyon neyin kapıp, hastanelik olursam, bu blog linkiyle birlikte whatsapp ihbar hatlarından birine gönderirsiniz artık diye tahmin ediyorum )

İnci kız, sanki : "Bir çocuk anasından en absürd ne isteyebilir?" tezi yazıyor...

Çocuk, atkı ve beresine dikilmesi için Hello Kitty'li arma istiyor yahu!...Halbuki direkt Hello Kitty desenli atkı ve bere istese daha az imkansız olmaz mıydı?...

Çocuğa sanırım "Lazoğli" genlerim sirayet etmiş durumda...Bakalım; yarın da Mecidiyeköy civarındaki minnak tuhafiyeleri araştıracağım...İnşallah bulurum. 

Bir başka çocuğum da yan bahçeden...

Ben çocukluğumun büyük bir kısmını anneanne evinde geçirmiş, şanslı bir insanım. Kendisi de; kedileri aşırı sever, ve her zaman en az 1 tane evde beslerdi. ( hatta küçükken; her evde default olarak kedi bulunduğunu zannettiğim dönemler olmuştu ) 

Bense ilk etapta korktuğum bu hayvancıklara; tüm sorumluluğunu aldığım, kucağımda eve getirdiğim kedim "Kızım" ile bağlandım, ve o bağ hiç kopmadı...Tamam; köpüşleri de çok severim ama hastayım kedilere...Gelgelelim, hem İnci kız'da hem bende tüy alerjisi vb olduğu için -çok istememe rağmen- evde beslemem imkansız...

Demek ki gerçekten istemişim ki, arka bahçemize minnak beyaz bir yavru çıkageldi. ( 2 dakika sabit dursa fotoğrafını da çekeceğim  ama....kurtlu anam kurtlu ). Adını da "Şımarık" koydum; çünkü gayet geveze, oyuncu ve nazlı bir bebek. Suratının güzelliğinden de dişi olduğunu tahmin ediyorum.

Normalde, eve gelir gelmez üstümü başımı derhal değiştirir, kendimi hangi koltuğa yapıştıracağımı şaşırırım...Ama bu çocuktan sonra önceliğim, kahvaltılıkları hazırlayıp cam kenarında dikilmek oldu...Sonra günleeer geçti, bir baktık abi; bu Şımarığın 3 beden büyüğü bir kedi daha...Evet, anasını getirmiş tanışmaya...

Kedilerin en sevdiğim yanı; aşırı meraklı ve salaklık derecesinde sevimli olmaları. 
Çamaşır asıp toplarken, ikisi de böyle nasıl diyim; sfenks gibi duvara oturup, gözlerini koskocaman açıp, sanki dünyanın en acayip, en korkunç şeyini yapıyormuşum gibi hayretle, kıpırdamadan seyrediyorlar...Bazen o kadar konsantre oluyorlar ki, kendimden şüpheleniyorum:" Ulan ne yapıyorum ki ben? " diye 

İşte bugün de, değişik birşeyler yesin cancağızlar diye gittim, Migros'taki bu dostluk mamalarından aldım. 



Bir heves kartona döküp, Şımarık'ın önüne uzattım...Yalandan 2 kokladı ve:"İnanmıyorum yha, bana bunu mu veriyosssun yemem içieeen?" gibilerinden bir bakış atarak totosunu döndü. Mecburen, gittik yine hindi salam kestik hanımefendiye...

Tam: "Ananın evinde de bu vardı dimi?" diye kızacaktım ki, salamları yerken mutlulukla mır mırladığını duydum...Vazgeçtim.

He, bu arada anasının adı da Mercimek...

Bizde ( Beşiktaş futbol takımı ) böyle bir 10 sene önce; kazma, beter bir futbolcu vardı, 
Baki Mercimek...

He bu kedi de işte; bahçenin sağ tarafına yemek atıyorum, görüyor, sola doğru koşuyor...( gerçi bilemem, belki hayvanda da, benim gibi Miyop Astigmat vardır )

Sanırım bu konu da böylece aydınlanmış oldu.



Bugünkü yazıyı; sinirlendiğim, ne bileyim hüzünlendiğim, bir şekilde enerjimin düştüğü zamanlarda açıp seyrettiğim müstesna videolardan biriyle bitireyim istedim. 

1988 Ünlüler Korosu, Şinanay'ı söylüyor.

- Zurna çalma taklidi yaparken bile kendine has tavrından çıkmayan Mustafa Topaloğlu mu;

- Bana pringles kutusunun üzerindeki amcayı hatırlatan, sevimli insan -Rahmetli- Kamil Sönmez mi;

- Yoksa, kameranın dibine dibine bakarak: "IGHHHTIYARIĞ" (ihtiyarı) deyu haykıran Mahmut Tuncer reyiz mi daha iyileştirici, varın siz karar verin.

http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/154987/sinanay-turku-versiyonu-tam-versiyon

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder